ЛЕКЦІЯ З ЦИКЛУ ВЕБІНАРІВ ДЛЯ СПІЛЬНОТ ЗВО

Шановні науковці! Запрошуємо Вас відвідати другу лекцію з циклу вебінарів для спільнот ЗВО «Відкриті знання в університетах України: відкриті освітні ресурси» на тему «Ліцензії СС – один з механізмів формування екосистеми відкритих освітніх ресурсів (OER) в Україні».

Коли: 9 січня 2024 р.  з 11:30 до 13:00 (платформа ZOOM)

Лінк для реєстрації:

https://docs.google.com/…/1FAIpQLSf8bN4pnuPKPN…/viewform

Спікери: Jennryn Wetzler, Director of Learning and Training, Creative Commons (США) та Paola Corti, Key Specialist at the Department of Innovations in Education, Politecnico di Milano (Італія), Mentor for UNESCO Open Education for a Better World (+ український переклад) та Валентина Троцька, завідувачка сектору розпорядження авторськими та суміжними правами відділу авторського права і суміжних прав НДІ інтелектуальної власності НАПрН України, кандидат юридичних наук.

Модератор: Тетяна Колесникова, с.н.с., канд. наук із соціальних комунікацій, Голова Секції університетських бібліотек УБА, директорка наукової бібліотеки Українського державного університету науки і технологій

Говоритимемо про:

– Чому саме Ліцензії СС забезпечують фундаментальність «будівельних» блоків для OER?

– Які аргументи є найбільш дієвими для викладачів і всіх освітян в прийнятті та адаптації OER?

– Чи актуальні ліцензії СС для питання “GPT чат + створення OER”?

– Практики використання OER в похідних творах (адаптації/ремікс) в Politecnico di Milano тощо.

– Відкриті освітні ресурси та авторське право в Україні

Організатори:

– Український державний університет науки і технологій,

– Секція університетських бібліотек Української бібліотечної асоціації,

– SPARC Europe & ENOEL.

Мета циклу вебінарів ВІДКРИТІ ЗНАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ: ВІДКРИТІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ”: Відповідно до рішень / рекомендацій ЮНЕСКО та Євросоюзу довести можливість і необхідність долучення ЗВО України до формування екосистеми відкритих освітніх ресурсів (OER) в державі, зокрема для подолання кризи нестачі сучасного доступного освітнього контенту українською мовою та формування пулу безкоштовних, доступних, інклюзивних відкритих підручників для вищої освіти в період воєнного стану в державі.