12 квітня 2021 р. працівники бібліотеки взяли участь у тренінгу «Управління комунікаціями».
Тренером виступила Олена Кир’янова, кандидат економічних наук, доцент Міжнародного інституту менеджменту, бізнес-тренер, консультант з організаційного розвитку.
Під час тренігу учасники дізнались про карту комунікативної компетентності, що є потужним інструментом саморозвитку, комунікативні бар’єри та фільтри, корпоративну комунікацію.
У програмі тренінгу були розглянуті такі аспекти:
- природа стресових комунікацій;
- антистрес-менеджмент;
- особистісні чинники стресових комунікацій;
- діагностика та подолання комунікативних бар’єрів;
- мистецтво конструктивної критики;
- управління чутками;
- антистресова невербальна комунікація;
- комунікативні особливості жінок та чоловіків.
Під час тренінгу були використані інтерактивні вправи, самоаналіз та самодіагностика. Заняття пройшли у доброзичливій, невимушеній атмосфері. Ми дізнались багато цікавої і корисної інформації. Тож висловлюємо щиру вдячність Олені Кир’яновій за проведення тренінгу, і починаємо застосовувати набуті знання, уміння й навички в практичній діяльності!