Нові видання, що надійшли до фонду наукової бібліотеки від СMS Group

СMS Group (Creative Marketing Solutions Group) – українська незалежна група агентств, яка надає послуги в області маркетингових комунікацій.

Висловлюємо подяку персонально Олександру Горлову ‒ засновнику та Олександру Смирнову ‒ креативному директору. Ці книги, безумовно, є безціннимим вкладом до скарбнички знань нашого університету.

Ці книги та посібники будуть цікавими не лише для тих хто обрав собі професію маркетолога, а й для багатьох інших.

Представлено такі книги: Роберт Чалдині „Психологія впливу”, Стівен Р. Кові „7 навичок високоефективних людей”, „Олгилви о рекламе, Філ Барден „Взлам маркетингу”, Джек Траут, Ел Райс „Маркетингові війни”, Ф. котлер, Г. Армстронг, В. Вонг, Дж. Сондерс „Основи маркетингу”, Еліна Слободанюк „Клад копірайтера” та багато інших.

Серед найцікавіших видань можна виділити такі:

Ерік Шмідт, Джонатан Розенберг „Як працює Google” ‒ ця книга розкриває секрети трансформування сучасного бізнесу, автори діляться прийомами залучення до компанії найнепередбачуваніших і разом з тим найбільш геніальних та ефективних службовців;

Йона Берґер „Заразливий. Психологі явірусного маркетингу” ‒ відкриває таємниці заразливого контенту і допомагає зрозуміти феномен вірусного розповсюдження інформації.

Роберт Чалдині „Психологія впливу” ‒ один з найкращих навчальних посібників з соціальної психології, конфліктології, менеджменту, на думку більшості західних і вітчизняних психологів. Книга Роберта Чалдині витримала в США 5 видань, її наклад давно перевищує 2 мільйони екземплярів.

Траут Дж., Райс Е. „Маркетингові війни”. Бізнес ‒ це війна, і перемогти конкурентів зможе той, хто вірно визначить для себе стратегію і тактику маркетингу. „Маркетингові війни” ‒ класична праця з маркетингу, світовий бестселлер, за останні тридцять років витримавший значну кількість перевидань у багатьох країнах світу. Уперше виданий у 1986 році, книга стала настільною для сотень тисяч професіоналів в усьому світі.

Кожна людина зможе знайти саме те, що її зацікавить.