Наступна серія вебінарів компанії Clarivate Analytics

12.03.2018

Категорії: Оголошення

У читальному залі бібліотеки університету відбудеться наступна серія вебінарів компанії Clarivate Analytics.

Компанія Clarivate Analytics запрошує взяти участь у другій у 2018 році серії вебінарів про можливості платформі Web of Science та інших ресурсів компанії Clarivate Analytics для наукової діяльності 12‒14 березня, початок о 16:15 за київським часом. Вебінари безкоштовні.

12 березня 2018 16:15

Тема: Пошук і аналіз наукової літератури у Web of Science

Тези: Базові та розширені можливості пошуку. Використання фільтрів і тегів для отримання необхідних даних, аналіз пристатейної літератури та схожих записів. Оцінка обраної вибірки, звіти по цитуванню, індекс Гірша, збереження результатів. Додаткові бази на платформі.

Зареєструватися

13 березня 2018 16:15

Тема: Публікація результатів власних досліджень. На що звернути увагу при доборі видання та написанні статті.

Тези: Підбір і оцінка видання для публікації. Імпакт-фактор, квартиль та інші показники в Journal Citation Reports. Вартість публікаціі. Чи можна опублікуватися в міжнародному виданні безкоштовно? Оформлення переліку літератури за форматом обраного видання EndNoteon-line. Де перевірити чи індексується видання в Web of Science і як не стати жертвою хижацького видання.

Зареєструватися

14 березня 2018 16:15

Тема: Збереження та презентація наукового доробку вченого, лабораторії, установи.

Тези: Складнощі у пошуку і аналізу здобутків науковця та установи. Авторські профілі Researcher ID та ORC ID, створення та підтримка в актуальному стані. Створення та доповнення профілю організації в Web of Sciencе. Аналіз досягнень установи. Генерування звіту за публікаціями, що проіндексовано у Web of Science Core Collection довільної групи науковців.

Зареєструватися

Якщо ви розпочинаєте знайомство з ресурсами Web of Science бажано планувати участь у всіх трьох заходах оскільки інформація пов’язана і не повторюється, реєстрація потрібна на кожен захід окремо.

Сертифікати учасників не передбачено.

Для участі у вебінарі необхідно:

  • зареєструватися з одної електронної пошти на обрані або всі три заходи;
  • за 5‒10 хвилин до початку перейти за отриманим по e-mail посиланням;
  • у завантаженому додатоку Webex налаштувати звук (подбайте про наявність колонок та перевірте вивід звуку заздалегідь).

Просимо звернути увагу науковців університету на те, що трансляція вебінарів відбуватиметься у читальному залі бібліотеки університету!